فرمول شوینده لباسشویی بسیار نرمتر از پودر لباسشویی است و مهمتر از همه این است که به دست آسیب نمی رساند و مایعات کمتری روی لباس باقی می ماند که بسیار مورد علاقه خانم های خانه دار است.
پودر لباسشویی بسیار تحریک کننده است و استفاده طولانی مدت به پوست معشوق شما آسیب می رساند.
بسیاری از سوپرمارکت ها نمایش محصولات شوینده لباسشویی را افزایش داده اند و بیش از ده مارک مواد شوینده لباسشویی وجود دارد.
سوپرمارکت ها متوجه شده اند که شوینده من که سهم بازار آن سال به سال در حال افزایش است، در آینده نزدیک به طور کامل جایگزین مواد شوینده لباسشویی خواهد شد.
بر اساس گزارش اخیر صنعت لباسشویی منتشر شده، در فرانسه، بریتانیا، آلمان، ایالات متحده و سایر کشورها، غلظت مواد شوینده لباسشویی از 96 درصد فراتر رفته است، در حالی که نسبت مواد شوینده غلیظ لباسشویی در چین تنها 3 درصد است.
همانطور که معایب بازار مواد شوینده لباسشویی با بطری بزرگ به طور فزاینده برجسته می شود، جهت گیری مصرف مصرف کننده شروع به تغییر به سمت مواد شوینده غلیظ شده با تکنولوژی مدرن کرده است.
با این حال، قیمت های بالا به مانعی برای توسعه تبدیل شده است و سهم فعلی بازار کمتر از 4 درصد است و هنوز به یک دوره مشخص از کشت بازار نیاز است. در دراز مدت، مواد شوینده غلیظ لباسشویی یک روند اصلی در توسعه بازار مواد شوینده است.
کمبود منابع آب دائما زنگ خطر را برای حفاظت از محیط زیست به صدا در می آورد.
بازار مواد شوینده لباسشویی باید از آلودگی بالا و مصرف انرژی بالا تا صرفه جویی در مصرف کربن و آب کم توسعه یابد. از لحظه ای که مواد شوینده لباسشویی متولد شد، مسیر کم کربن و سازگار با محیط زیست را انتخاب کرد.
در اوایل سال 2008، در نشست سالانه صنعت شوینده چین، کارشناسان شرکت کننده به طور کامل ویژگی های کم کربن و حفاظت از محیط زیست مواد شوینده لباس را تایید کردند.
مایع لباسشویی که با مفهوم حفاظت از محیط زیست کم کربن مطابقت دارد، جهت توسعه آینده مواد شوینده لباسشویی تبدیل خواهد شد.